سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مردود

مطالب اخیر وبگاه

لینک دوستان وبگاه

آرشیو مطالب

برچسب‌ها

طراح قالب

ثامن تم؛مرجع قالب و ابزار مذهبی وبلاگ و سایت
یا صاحب الزمان (عج) السلام علیک یا اباصالح المهدی (عج) یا مهدی ادرکنی ...

پایش را برهنه کرده بود و راه می رفت، خاری به پایش فرو رفت، نشست، خار را از پایش در آورد و بلند بلند گریه کرد و خطاب به خار گفت: الان فهمیدم که چرا امام حسین(ع) قبل از شهادت خارهای اطراف خیمه را کند...


نویسنده فرشاد براتی در شنبه 90/10/10 | نظر

اصولا ما مسلمانها و از همه مهمتر ما شیعه ها پایبندی خاصی به عقایدمان داریم، غیر شیعه ها رو فعلا کار ندارم اما ما شیعه ها 14 معصوم داریم که 12 تای این معصوم ها امامند.
این 12 امام از امام علی(ع) شروع و به امام زمان(عج) خاتمه پیدا می کنند.
از بین این 12 امام ما اول دم از امام حسین(ع) و بعد از امام زمان(عج) دم میزنیم، پس با همه اینکه همه امامان معصومند و ما نمیتونیم تفاوتی میون اونها قرار بدیم اما مطلب امروز من در مورد این دو بزرگوار هست.
از شباهت ها میگذریم چند تفاوت بین این دو امام هست که من فکر میکنم با توجه به این تفاوتا ارزش ما به عنوان یاران امام زمان مشخص می شود.
نخستین تفاوت این دو بزرگوار اینه که ما امام حسین را با (ع)  و امام زمان را با (عج) مینویسیم.
دومین تفاوت که البته از یه شباهت به نام یار و یاور میاد اینه که امام حسین(ع) حداقل به روایت های مختلف از 72 تا 139 یار رو داشت، اما امام زمان(عج) همون رو هم ندارن و تازه کار امام زمان سخت تر هم هست، آخه امام زمان(عج) 313 یار میخوان.

اما خب در این بین یه شباهتی بین ما و دوستداران امام حسین(ع) در زمان حیات این بزرگوار وجود داره و اونم اینه که هم ما و هم یاران و دوستداران امام حسین(ع) که از اتفاق همه توی کوفه بودند خیلی مشتاقیم که آقا و مولا و سرورمان رو ببینیم.
کوفیان که دیدند، حالا باید ببینیم ما کی به آقامون میرسیم.


نویسنده فرشاد براتی در سه شنبه 90/10/6 | نظر

رفته بودم دیشب روضه شام آخر محرم و عزای غربت شب اول صفر، مداح میرداماد بود و یه شعری رو که خیلی هم قدیمی هست خوند، البته من برای اولین بارم بود که میشنیدم، خیلی دلمو لرزوند، با خودم گفتم مینویسم شاید دل یکی دیگه هم لرزید.

اگه حسین(ع) ما نبود
عشق این همه زیبا نبود
چیزی به اسم عاشقی
تو سینه دنیا نبود...

التماس دعا


نویسنده فرشاد براتی در دوشنبه 90/10/5 | نظر
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبگاه محفوظ و متعلق به مدیر آن می باشد...
طراحی و بهینه سازی قالب : ثامن تم ( علیرضا حقیقت )