سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مردود

مطالب اخیر وبگاه

لینک دوستان وبگاه

آرشیو مطالب

برچسب‌ها

طراح قالب

ثامن تم؛مرجع قالب و ابزار مذهبی وبلاگ و سایت
یا صاحب الزمان (عج) السلام علیک یا اباصالح المهدی (عج) یا مهدی ادرکنی ...

شبی یه ایمیل برام اومد که یه عکس بود از صفحه سرچ گوگل و زیرش نوشته بود "میگن روز قیامت گوگل به حرف میاد، همه جستجو ها و عکس هایی که سرچ کردی رو لو میده، گفتم که در جریان باشی". شهادت گوگل
وقتی این عکسو دیدم با خودم گفتم واقعا این اتفاق اگه بیفته چی میشه؟ اون همه مواردی که نباید سرچ می کردیم اما سرچ کردیم، یا اون چیزایی که نباید می دیدیم اما دیدیم، همه اینها رو اگه بخوان حساب کنن که هیچی دیگه.
توی طرح وضوی صفر و یک ها که شرکت نکردم، اما برای خودم میخوام یه وضوی صفر و یکی راه بندازم، انشاالله که این وضو رو خدا مقدمه نماز عاشقیم قرار بده. 


نویسنده فرشاد براتی در شنبه 91/6/18 | نظر

امروز داشتم توی اینترنت دنبال مطالبی در ارتباط با راه های بهتر کردن خلق و خو می گشتم، یه لینک غیر مرتبط دیدم ولی چون تیترش جالب بود باز کردم، توی وبلاگ جاثیه یه مطلب بود با این عنوان که "مناظره امام صادق(علیه السلام) با طبیب هندی (منکر خدا)"، حال و حوصله خوندن متن رو نداشتم ولی یه نگاهی به پاراگراف اول انداختم، انقدر برام جالب بود که کل متن رو خوندم.
جالب بودن متن باعث شد که کل متن رو توی وبلاگم بذارم.
مناظره امام صادق(علیه السلام) با طبیب هندی 
طبیب: تو، ولی عقیده تو به وجود خدا بر اساس ادعا و تردید است ولی عقیده من به نبودن خدا بر اساس علم و یقین استوار است، زیرا هر چیزی که با حواس پنجگانه، قابل درک نباشد وجود ندارد، و خدا با هیچیک از حواس قابل درک نیست.
امام: تو چون با حواس پنجگانه نمی‌توانی خدا را درک کنی، وجود او را انکار می‌کنی ولی من، چون با حواس پنجگانه نمی‌توانم خدا را درک کنم، بوجود او اعتراف می‌نمایم.
طبیب: چطور؟
امام: برای اینکه چیزی که با حواس پنجگانه قابل درک باشد (مانند اجسام و رنگها و صداها) تغییر پذیر و از بین رفتنی است، و امکان ندارد که آفریدگار هم مانند آفریده قابل دگرگونی و زوال باشد.
طبیب: این حرفی است «ولی دلیل وجود خدا نمی‌شود» چون من معتقدم که تنها راه شناخت حس است و بدون حس امکان ندارد عقل چیزی را درک کند؟.
امام: عین ایرادی که به من داری، به خودت وارد است، چون می‌گوئی هر چیزی را که حس درک نکند وجود ندارد.
طبیب: چطور، نفهمیدم؟

ادامه مطلب...

نویسنده فرشاد براتی در شنبه 91/6/18 | نظر

قبل نوشت:
خیلی دلم پره

اول از خودم بگم:
حدود 5 ساله که به فعالیت خبری می کنم، نمیگم اشکال ندارم، از هرکسی بتونم نکته ای یاد بگیرم این کار رو می کنم، اما کارم جوری هست که به جاهای مختلف از من برای کار خبری دعوت می کنن؛ یا با اینکه خبرنگار دارن، مصاحبه های تخصصی شون رو با من تماس می گیرن.
لیسانس ارتباطات گرایش روابط عمومی دارم، دوره های مختلف خبرنگاری رو هم همون 6 سال پیش گذروندم، برای افزایش علمم هم هر کاری که از دستم بر بیاد انجام میدم.
خلاصه کنم که کارم رو الان خوب بلدم.

از چی گلایه دارم؟
قم که اومدم رفتم آینده روشن(پایگاه خبری در ارتباط با مهدویت) اول به خاطر کار رفتم اونجا اما بعد به خاطر علاقه ای که به مهدویت داشتم ادامه دادم، وقتی که سایت سمان(سیستم مستند سازی آثار خبرنگاران) شروع به کار کرد من ثبت نام کردم و تماس گرفتم که ببینم آینده روشن مورد تایید هست یا نه.
گفتم من توی آینده روشن می تونم از مزایای خبرنگاری از جمله بیمه و سایر مزایا استفاده کنم؟
گفتن همه سایتهایی که ما اسمشون را داریم مورد تایید هستند، آینده روشن هم یکی از این سایتها است.
بحث وام خبرنگاری(قولی از رییس جمهور کاملا مردمی) که پیش اومد، منم با توجه به اینکه مستاجر هستم و متاهل، درخواست وام دادم، بهترین آثارم رو هم توی سایت گذاشتم، اما چند وقت بعد که رفتم تو سایت دیدم زده رسانه مورد قبول نیست
تماس گرفتم گفتم قضیه چیه؟ گفتن این سایتها مورد تایید ما نیست، گفتم پس چرا قبلا اینطور گفتید؟ گفتن نه ما نگفتیم و این سایتها قبول نیست برای بیمه و وام و سایر موارد و فقط شما می تونید توی سایت ثبت نام کنید. منم گفتم ثبت نام کنیم که سر خودمون کلاه بذاریم؟

 


نویسنده فرشاد براتی در سه شنبه 91/6/14 | نظر
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبگاه محفوظ و متعلق به مدیر آن می باشد...
طراحی و بهینه سازی قالب : ثامن تم ( علیرضا حقیقت )