شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

درب کنسرو بازکن برقی
+ [وبلاگ] شهادت گوگل
گوگل کي باشه که شهادت بده! همون اول ميفته تو جهنم!
سلام خدمت برادر عزيز محمد صادق جان خدايي همسايه ديروز و ساکن امروز دل ما .. غرض از مزاحمت اينکه .. تفاوت آن جهان اولي ها با من باصطلاح جهان سومي فقط در همين است که آنان عمل ميکنند ولي من شعار ميدهم. در حاليکه طبق آمار و نمودارهاي همان جهان اولي ها ، سطح هوش در ميان جهان سومي ها خصوصا ايرانيان بسيار عالي ميباشد و از يک نبوغ ذاتي برخورداريم
و احتمالا اطلاع داريد که در اکثر شرکت هاي بزرگ تکنولوژي ايرانيان را ميتوان در سطح اول مديريت اين شرکت ها ديد و چنين است که بزرگترين پرتال تجارت آنلاين هم متعلق به يک ايراني است (ebay) اي کاش نيمي از شعارهايمان لباس واقعيت به تن ميکرد و به جاي گفتن فلاني نميتواند، ميگفتيم من ميتوانم. مگر همين گوگل چگونه به يک غول بزرگ تبديل شده؟
ثمره يک توافق دوستانه در يک محيط دانشگاهي که جرقه اش در پارکينگ منزل يک دانشجو بوده است ولي در عرض شايد پانزده سال که حتي اندازه نيمي از عمر انقلاب عظيم ملت ايران هم نيست گاها حتي سياست کشورها را هم راهبري ميکند و اگر ما ميتوانستيم شبيه آنچه گوگل انجام ميدهد( که ظاهرا يک شرکت تجاري ميباشد) با ترفندهاي کوچکي اثرات بزرگي بر روي افکار عمومي جهانيان بگذاريم
بازهم توجه کنيم که طبق آمار آلکسا در همان دو روزي که ظاهرا گوگل از سوي کاربران مسلمان تحريم شده بود بازهم در رده اول بازديد کاربران ايراني قرار داشت و اين نشانگر عدم نتيجه گيري از برخي شعارها بود.
البته نظرات فوق هيچ تضادي با نظر شما ندارد چرا که بواقع اگر گوگل قصد شهادت بر عليه کاربران را داشته باشد از آنجاييکه با امکانات آن شرکت بوده که کاربري توانسته به فسق و فجور بپردارد به قول شما ابتدا خودش روانه جهنم ميشود .. دي.. اما در اين چند روزه مطالب زيادي در مورد گوگل و طريقه برخورد با آن نوشته شد که اين فيد فرصتي بود براي اظهار نظر ..
ساعت ویکتوریا
فرشاد براتي
رتبه 94
2 برگزیده
897 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top