سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مردود

مطالب اخیر وبگاه

لینک دوستان وبگاه

آرشیو مطالب

برچسب‌ها

طراح قالب

ثامن تم؛مرجع قالب و ابزار مذهبی وبلاگ و سایت
یا صاحب الزمان (عج) السلام علیک یا اباصالح المهدی (عج) یا مهدی ادرکنی ...

چین = ایران / تولیدات چینی = تولیدات ایرانی / حمایت از کار و سرمایه چینی= حمایت از کار و سرمایه ایرانی
شاید این جمله برای بعضیا خوش نیاد اما واقعا اگه ما از صنعت و تولیدات چینی دفاع نکنیم، واقعا حمایت خودمون رو از تولیدات ایرانی قطع می کنیم، دلیلی که من برای این موضوع دارم اینه که هر چیزی که الان توی کشور با افتخار به عنوان تولید ملی ازش یاد میشه، کل قطعاتش تولید چینه، و فقط توی ایران سر هم میشه و یه آرم تولید در ایران رو روش میزنن، که متاسفانه همین آرم رو هم موقع تولید قطعات توی چین میزنن پشت اجناس.
از جمله این موارد، گوشی جی ال ایکس، گوشی که تقریبا 70 درصد قطعاتش چینیه و فقط توی ایران یه سری سرهمش می کنن و به عنوان جنس تمام ایرانی میفرستن توی بازار، یا مدیر عامل قبلی همین جی ال ایکس چند وقت پیش میاد و خبر از ساخت نخستین تبلت تمام ایرانی می ده، اما چند وقت بعد گندش در میاد که این یک تبلت تمام چینی هست و فقط قطعاتش رو توی ایران روی هم می کنن. 
حالا با این اوصاف، آیا واقعا اگه ما از تولیدات چینی حمایت نکنیم، چیزی تو ایران می مونه که ما به اسم تولید ملی ازش حمایت کنیم؟

پ.ن:
دو تا سوال توی ذهن من هست که فک کنم مسابقه اسب سواری گذاشتن از بس اذیتم می کنن:
1- این کشورایی که الان این تولیدات رو دارن از کجا آوردن؟ آیا خودشون شروع به ساخت کردن یا نه خدا یه نمونه به همراه دستگاه های مورد نیازشون رو بهشون داد؟ اگه اینطوریه، چرا خدا به ملت ایران که رابطشون با خدا دوستانه تره این یه نمونه رو نداده؟!
2- آیا واقعا مهندسین ایرانی مخ ساخت چنین چیزایی رو ندارن که میرن از چین قطعات رو میارن و سر ملت کلاه میذارن می گن تولید داخلی؟!


نویسنده فرشاد براتی در پنج شنبه 91/6/23 | نظر
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبگاه محفوظ و متعلق به مدیر آن می باشد...
طراحی و بهینه سازی قالب : ثامن تم ( علیرضا حقیقت )