سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مردود

مطالب اخیر وبگاه

لینک دوستان وبگاه

آرشیو مطالب

برچسب‌ها

طراح قالب

ثامن تم؛مرجع قالب و ابزار مذهبی وبلاگ و سایت
یا صاحب الزمان (عج) السلام علیک یا اباصالح المهدی (عج) یا مهدی ادرکنی ...

ادواردو آنیلی رو از یه مستند شناختم که توی تلویزیون و از شبکه 4 دیدم، خیلی خوشم اومد، یعنی هم حسودیم شد و هم حسرت خوردم، حسودیم شد به اینکه واقعا یک مسلمانه و حسرت خوردم از اینکه چقدر راحت یه مسلمان واقعی شهید میشه ولی توی یه کشور اسلامی مثل ایران هم خیلی ها هستن که نمیخوان عنوان شهید رو برای او استفاده کنن.
از ادواردو آنیلی خیلی خوشم میومد، تحقیق هم کردم در موردش اما تحقیقام همه در حد چندتا مستند و یکی دوتا خبر بود، برای همین هیچ موقع به طور جدی با این شهید بزرگوار آشنا نشدم.
تا اینکه توی نمایشگاه رسانه های دیجیتال و در غرفه خانه فعالان مجازی با رییس انجمن شهید ادواردو آنیلی آشنا شدم، البته این آشنایی فقط برای یک دیدار نیم ساعته بود و نتونستم باهاشون صحبت کنم، اما نمایشگاه مطبوعات و باز غرفه خانه فعالان مجازی مجالی شد تا درست و حسابی با این آقا یعنی جمال طاهری صحبت کنم.
البته بیشتر اون شبی بود که با جمال توی هتل یک شب با هم بودیم و تا دیر وقت داشتیم با هم صحبت میکردیم، صحبت ها خیلی طولانی شد، و الان مجال نیست که در موردش کامل بنویسم و انشاالله تو یه وقت بهتر کامل توضیح میدم اما اینکه امروز نوشتم برای این بود که دوشنبه یازدهمین یادواره این شهید بزرگوار توی اصفهان برگزار میشه، پوستر همایش رو هم به پیوست میذارم که آدرس و شماره تلفن و همه چی رو توش داره.

یازدهمین یادواره شهید ادواردو آنیلی


نویسنده فرشاد براتی در جمعه 90/8/27 | نظر
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبگاه محفوظ و متعلق به مدیر آن می باشد...
طراحی و بهینه سازی قالب : ثامن تم ( علیرضا حقیقت )