سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مردود

مطالب اخیر وبگاه

لینک دوستان وبگاه

آرشیو مطالب

برچسب‌ها

طراح قالب

ثامن تم؛مرجع قالب و ابزار مذهبی وبلاگ و سایت
یا صاحب الزمان (عج) السلام علیک یا اباصالح المهدی (عج) یا مهدی ادرکنی ...

هفت ساعت مونده بازی شروع بشه، تماشاگرا به جای اینکه پیروزی را تشویق کنن، داد میزنن علی دایی
توی تیم پیروزی بازیکنا بازیگر بودن، یعنی میخواستن نشون بدن که بازی میکنن
واقعا یعنی بازیای دیگه بهتر از این نیست که صدا و سیما انقدر روی این بازی مانور میده و هی به حساسیت بازی اضافه میکنه؟(خب البته هر دو تا تیم دولتی هستن دیگه...دی...)


نویسنده فرشاد براتی در شنبه 90/6/26 | نظر

"قرآن"
کجا این اسم را شنیدم؟!!!
خدایا این اسم برام خیلی آشناست، اما نمیدونم کجا شنیدم اسمش را
شاید...


نویسنده فرشاد براتی در سه شنبه 90/6/22 | نظر

از یک نفر یه مقدار ناچیزی پول طلب داشتم، یعنی کاری کرده بودم براش و یه مقدار از دستمزدم مونده بود؛ یه بار که با هم داشتیم صحبت میکردیم بهش گفتم بده، گفت من این پول را نمیدم و تو باید معادل همین پول را بهم خسارت بدی.
این حرفش برام خیلی زور بود، احساس کردم اون میخواد با توجه به پارتی که از طرف پدرش داره (اخه پدرش یکی از کله گنده های قمه) به من زور بگه، برای همین هم کوتاه نیومدم، الانم زنگ زده میگه ازت شکایت میکنم.
جالب اینه که این آقا حاقل ماهی 20 برابر اون مبلغ را از باباش پول تو جیبی در میاره، 30 باربر اون مبلغ را کار میکنه و حداقل 50 برابرش را هم از اداره سابق باباش بودجه میگیره برای اینکه کار فرهنگی بکنه.
جالبه که این آقا خودش هم توی رسانه های قم معروفه و البته درظاهر آدم مذهبی هم به حساب میاد، حالا نمیدونم این آدم که انقدر  پارتی داره، و به راحتی میتونه با پول و پارتیش صد تا آدم را بخره با من که یه خبرنگار معمولیم و نه پارتی دارم نه پول چی کار میکنه؟
من کوتاه نمیام چون این آقا میخواد ظلم کنه، نمیتونم مقابل ظلم کوتاه بیام، حتی اگه کمتر از این بود، به خدا اگه میگفت نمیتونم بدم ازش میگذشتم، خلاصه اینکه اگر حتی منو تا دادگاه هم بکشونه با اون همه پول و پارتی مشکلی نیست من می ایستم چون من خدا دارم و اون نداره.


نویسنده فرشاد براتی در یکشنبه 90/6/20 | نظر
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبگاه محفوظ و متعلق به مدیر آن می باشد...
طراحی و بهینه سازی قالب : ثامن تم ( علیرضا حقیقت )