سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مردود

مطالب اخیر وبگاه

لینک دوستان وبگاه

آرشیو مطالب

برچسب‌ها

طراح قالب

ثامن تم؛مرجع قالب و ابزار مذهبی وبلاگ و سایت
یا صاحب الزمان (عج) السلام علیک یا اباصالح المهدی (عج) یا مهدی ادرکنی ...

دلم گرفته از تمام بودن ها و نبودن هایی که حتی نمی توان از آن به عنوان بود و نبود نام برد، از اینکه بعضی وقتها چه در جایی باشیم و چه نباشیم برای دیگران هیچ تاثیری ندارد.
بعضی وقتها با خودم فکر می کنم که واقعا آیا خدا ما را خلق کرد که چنین باشیم و دیگران از وجود ما هیچ نفعی نداشته باشند؟
باز هم صد رحمت به کسانی که بود و نبودشان برای دیگران تفاوتی ندارد، این افراد در مقابل کسانی که دیگران امیدوار به نبودنشان هستند بسیار خوب هستند.
بعضی از انسانها چنان رفتار می کنند که بودنشان برای دیگران عذاب و نبودنشان برای آنها خوشایند است؛ فکری که برخی مواقع می کنم اینه که این افراد به چه چیز زندگی خود دل خوش کرده اند؟ واقعا زندگی آنها غیر از کینه خود از دیگران و دیگران از او معنایی دارد؟
ای کاش ما از آنها نباشیم که ...


نویسنده فرشاد براتی در یکشنبه 91/11/29 | نظر

بیشتر عمرمان را در گذر از کوچه هایی سپری کردیم که به خاطر تنگ و تاریک بودن آنها، حتی جلوی پای خودمان را هم نتوانستیم ببینیم.
 کینه ها و کوته نظری ها، بیشترین عاملی بود که ما را به این کوچه های دراز و سرد کشاند و مدام ما را به جلو حرکت می داد، گذشته ها که گذشت، اما ای کاش می توانستیم روزی بفهمیم که این کوچه ها، حتی جای گذر خودمان را هم ندارد، ای کاش همین حالا راهی باز می کردیم و از فرعی های اصلی نما، به راه های اصلی زندگی قدم می گذاشتیم.
ای کاش کینه ها را به دوستی ها و کوته نظری ها را به خوش بینی و نگاه هایی زیبا بدل می کردیم و راه خود را با همراهانمان که سالهاست آنها را غریبه می پنداریم، ادامه می دادیم. 


نویسنده فرشاد براتی در جمعه 91/11/13 | نظر
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبگاه محفوظ و متعلق به مدیر آن می باشد...
طراحی و بهینه سازی قالب : ثامن تم ( علیرضا حقیقت )