سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مردود

مطالب اخیر وبگاه

لینک دوستان وبگاه

آرشیو مطالب

برچسب‌ها

طراح قالب

ثامن تم؛مرجع قالب و ابزار مذهبی وبلاگ و سایت
یا صاحب الزمان (عج) السلام علیک یا اباصالح المهدی (عج) یا مهدی ادرکنی ...

حجت الاسلام و المسلمین نواب کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری یازدهم، در جمع طلاب حوزه علمیه قم و ساکنان هزاره چهارم، در ارتباط با نقش خود در فتنه 88 گفت: شاه بخشید شما چرا نمی بخشید؟!!!


نویسنده فرشاد براتی در پنج شنبه 92/2/26 | نظر

یکی از تخلفات تبلیغات انتخابات اینه که کاندیداها از امکانات دولت و زودتر از موعد مجاز تبلیغ اقدام به تبلیغ کنند، ماشاالله هزار ماشاالله تمام کاندیداها قبل از شروع زمان تبلیغ اقدام به تبلیغات خودشون کردن، ولی نکته جالب توجه در مورد یک سری از کاندیداها به نام مشایی اینه که روزنامه ایران الان هر روزه تبلیغات خاصی رو برای مشایی داره انجام میده...
وای به حالمون اگه این آقا تایید صلاحیت بشه و رای بیاره، کسی که الان اینطور داره از بیت المال استفاده می کنه به نفع خودش، بعدا چطور میخواد برای مملکت زحمت بکشه؟!!!


نویسنده فرشاد براتی در پنج شنبه 92/2/26 | نظر

آیت الله یزدی دارای رتبه، جایگاه و احترام بسیاری در بین مردم و مسئولین هستند، اما ایشان دیروز حرف عجیبی در بین خادم المعتکفین زدند که شبکه خبری قم آن را منتشر کرده است.

جمله ای از سخنان ایشان را که در ارتباط با کاندیداها از طرف شبکه خبری قم منتشر شده میخوانیم:

" وی اظهار داشت: ششصد و هشتاد و شش نفر برای ریاست جمهوری نام نویسی کرده اند که خیلی از آنان همان اول راحت کنار می روند اما کسانی که باقی می مانند دشمنان درجه یک امام و نظام هستند و به همین دلیل است که از شما می خواهم امام و رهبری و نظام را دعا کنید..."


نویسنده فرشاد براتی در چهارشنبه 92/2/25 | نظر
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبگاه محفوظ و متعلق به مدیر آن می باشد...
طراحی و بهینه سازی قالب : ثامن تم ( علیرضا حقیقت )