سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مردود

مطالب اخیر وبگاه

لینک دوستان وبگاه

آرشیو مطالب

برچسب‌ها

طراح قالب

ثامن تم؛مرجع قالب و ابزار مذهبی وبلاگ و سایت
یا صاحب الزمان (عج) السلام علیک یا اباصالح المهدی (عج) یا مهدی ادرکنی ...

خون مردم در شیشه ها جمع است
نمیدونم این عنوان برای این متن که برگرفته از اعتراضات درونی من هست به وضعیت جامعه درست هست یا نه، اما برخی افراد سودجو با سوء استفاده از وضعیت کنونی کشور، اقدام به خوردن خون مردم کرده اند.


ایران پیشگام و موفق در تورم ساکت 
نمیدونم این عنوان را تا به الان کسی استفاده کرده یا نه، اما به نظر من تورمی که توی ایران الان اتفاق افتاده یه تورم ساکت  و موفق هست، تورمی که به صورتی کاملا هنرمندانه راه خودش را پیش می گیره و بالا میره، اما همیشه هم مردم را راضی از نرخ خودش قرار می ده.
نمیخوام زیاده گویی کنم اما گرانی هایی که ما شاهد اون هستیم، به برخی از مردم به صورتی فجیع ضربه وارد کرده و الان بر خلاف ادعای دولت و دولتمردان، برخی مردم حتی توان خرید نان شب خود را هم ندارند.


یارانه ها تنها دلگرمی خانواده های بی بضاعت
الان دو سال بیشتره که مردم هر ماه یارانه های خودشون رو از دولت دریافت می کنند، این یارانه ها توی این مدت افزایش قیمتی نداشت، البته دولت این موضوع را به گردن مجلس می اندازد که اجازه اجرای فاز دوم را به آنها نداده است، اما واقعیت مطلب به عقیده من اینه که مجلس از شکستی که دولت در مهار گرانی تجربه کرده، ترسیده و جرات صدور مجوز اجرای فاز دوم را ندارد.
مردم هر ماه به دنبال این هستند که یارانه هایشان را دریافت کنند، اما این یارانه را چکار می کنند؟
نمیدونم کسی تا الان به این موضوع فکر کرده یا نه، ولی چیزی که توی این دو سال در جامعه مشاهده کردم، این است که مردم انقدر بدهی به بار آورده اند و انقدر مشکلات اقتصادی دارند که حتی نمی توانند کرایه خانه خود را بدهند و برای جلوگیری از برخورد بد صاحب خانه در قبال تاخیر کرایه، دعا می کنند که دولت یک بار هم که شده یارانه را سر موقع پرداخت کند تا آنها بتوانند کرایه خود را پرداخت کنند.

عیدانه ای که دولت به مردم داد
سیاستی شاید در ظاهر درست، اما به دنبال سیاست های غلط دولت، تورم را افزایش داد، و میزان نقدینگی را در جامعه به گفته مسئولین حداقل حداقل تا 7 درصد افزایش داد.


 و در آخر؛ فقری که گریبان فقرا را گرفت
آثار سیاست های دولت در جهت فقر زدایی را می تونیم در جامعه ببینیم، به شخصه و به عنوان کسی که هر روزش را در میان مردم هست و از نزدیک زندگی مردم را می بیند، تا به الان کسی را ندیدم که وضعیت مالی خوبی داشته باشد و در واقع متمول باشه و با این سیاست های دولت پول های اضافیش کم بشه و در مقابل هم کسی را ندیدم که وضعیت مالی بدی داشته باشه و با این سیاست های دولت، وضعیتش بد تر نشده باشه
الان چیزی که کاملا مشخصه اینه که دولت با این سیاستی که در پیش گرفت، در واقع فقرا را فقیر تر و ثروت مندها را ثروتمندتر کرد. 


نویسنده فرشاد براتی در دوشنبه 91/12/21 | نظر
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبگاه محفوظ و متعلق به مدیر آن می باشد...
طراحی و بهینه سازی قالب : ثامن تم ( علیرضا حقیقت )