سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مردود

مطالب اخیر وبگاه

لینک دوستان وبگاه

آرشیو مطالب

برچسب‌ها

طراح قالب

ثامن تم؛مرجع قالب و ابزار مذهبی وبلاگ و سایت
یا صاحب الزمان (عج) السلام علیک یا اباصالح المهدی (عج) یا مهدی ادرکنی ...

ما انسانها توی زندگی خود مورد آزمایش های زیادی قرار میگیریم که با پیروز بیرون اومدن از این آزمایش هاست که ما، میتونیم سعادت دنیا و آخرت رو کسب کنیم.
آزمایشهایی که برای انسان پیش میاد بسیار زیاد هستند که از جمله اونا میشه به آزمایشهایی که در زمینه مالی، و بیماری های متعدد، مرگ عزیزان و مواردی از این قبیل اشاره کرد.
اما مهم توی همه این آزمایش ها اینه که ما تا چه اندازه میتونیم دوام بیاریم، اینکه ما بتونیم جلوی زبانمون رو بگیریم و حرفی نزنیم که برای ما سنگین تموم بشه، اینکه ما جلوی گوشمون رو بگیریم که هر صدایی و هر گفته ای را نشنوه، اینکه ما جلوی چشممون رو بگیریم که هر چیزی رو نبینه، اینکه ما جلوی پامون رو بگیریم که هر جایی نره، و خیلی چیز های دیگه که باید جلوی اونها رو بگیریم تا به تله شیطان دچار نشیم.
اگه ما تونستیم از این آزمایش ها بیرون بیایم اونوقته که میتونیم بگیم که ما انسانهای عاقبت به خیر شده ای هستیم.
البته این به این معنا نیست که اگه ما تا الان گناهی مرتکب نشدیم دیگه نمیتونیم توی آزمایش های دیگه موفق باشیم، بلکه ما با یک توبه واقعی میتونیم گذشته رو جبران کنیم و خودمون رو برای امتحان های پیش رو آماده کنیم.
هر کسی که میخواد خودش رو برای یه امتحان انسان ساز آماده کنه، بسم الله، شروع کنه و با یه توبه واقعی به جبران گذشته بپردازه که خداوند ارحم الراحمینه.


نویسنده فرشاد براتی در سه شنبه 90/9/29 | نظر
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبگاه محفوظ و متعلق به مدیر آن می باشد...
طراحی و بهینه سازی قالب : ثامن تم ( علیرضا حقیقت )